9 alimente care ne îmbunătățesc starea de spirit

Este științific demonstrat că o dietă echilibrată și sănătoasă ne aduce o doză considerabilă de vibrații pozitive. Uneori este dificil să o menținem dacă avem o zi mai puțin bună. Iar singura ce te mai poate salva este o ciocolată delicioasă. Însă nu doar ciocolata ne face mai fericiți. Există alimente care ne îmbunătățesc starea de spirit după ce le consumăm. Primesc puncte bonus pentru că ajută și la pierderea în greutate.

Alimente care ne îmbunătățesc starea de spirit

1. Ciocolată
Ciocolată neagră

Da, ați citit bine. Ciocolata ne aduce un zâmbet pe față doar pentru că ne gândim la ea. Dar cum rămâne cu pierderea în greutate?

Ciocolata conține mulți antioxidanți, inclusiv magneziu, ceea ce determină o relaxare a vaselor de sânge. Astfel presiunea sanguină scade, permițând o mai bună circulație. Cu câteva pătrățele de ciocolată cu 70% cacao putem reduce anxietatea. Iar pentru doamne se pot vor ameliora simptomele sindromului premenstrual, depresia și oboseala. Deci avem libertatea de a consuma ciocolată neagră de 2-3 ori pe săptămână!

 Pe Taraba Virtuală găsești produse locale ce te vor binedispune imediat, 100% românești.

2. Cafea
Cafea

Băutura pe care o consumăm zilnic este recunoscută pentru capacitatea de a crește nivelul de dopamină și serotonină din organism. Cele două substanțe sunt cele care ne ajută să mai scăpăm de emoțiile negative. Cafeaua ne ajută să luăm decizii mai bune și să avem un exterior zâmbitor pe parcursul zilei.

Acum putem să ne bucurăm de cafea fără vreo urmă de vinovăție!

3. Somon
Somon

O cină cu somon nu este doar pentru restaurante. Acest pește este extrem de bogat în omega-3, cunoscută pentru combaterea depresiei și schimbărilor de dispoziție. Omega-3 se găsește și în nuci și ne ajută cu memoria și concentrarea.

Somonul gătit cu legume la abur înseamnă o porție de pozitivitate pentru întreaga zi!

4. Ouă
Oua

Indiferent de cum sunt gătite – omletă, fierte sau prăjite, ouăle sunt o sursă excelentă de proteine. Ouăle mai conțin și vitamina D, necesară sistemului imunitar să nu mai răcim așa des. Alimentele bogate în vitamina D ne ajută să gândim mai pozitiv și să mai scăpăm de câteva kilograme.

5. Fructe de pădure
Fructe de padure

O porție pentru micul dejun sau pentru a da savoare iaurtului este suficientă. Fructele de pădure conțin antocianidine, care reduc inflamațiile în corp și scad stările de depresie.

Căpșunile, zmeura, murele, afinele conțin antioxidanți care sunt excelenți pentru piele și luptă împotriva ridurilor.

6. Nuci
Nuci

Nucile sunt bogate în calorii și grăsimi și sunt cruciale pentru o dietă echilibrată și sănătoasă. Pot fi consumate ca gustare între mese. Datorită melatoninei, ne ajută să dormim mai bine, ne ajută să prevenim bolile de inimă, diabetul și stresul.

Un consum moderat de nuci contribuie la o piele sănătoasă, un păr strălucitor și o sănătate mai bună.

7. Avocado
Avocado

Avocado este mascota reglării unui important hormon numit serotonină. Ajutând creierul să gestioneze funcții multiple, avocado ajută la combaterea oboselii. Să mai spunem că este bogat în grăsimi sănătoase, că ajută la digestie și că are capacitatea să ne ofere o piele strălucitoare?

8. Banane
Banane

Bananele sunt renumite pentru conținutul ridicat de potasiu. Acesta scade probabilitatea ca inima să aibă palpitații, reduce riscul infarctului și al artritei. De asemenea, bananlele sunt o excelentă sursă de vitamina B care a fost asociată cu reducerea stărilor depresive.

9. Paste
Paste

Carbohidrații sunt renumiți pentru că îmbunătățesc nivelul de energie al organismului. Pastele sunt o sursă foarte bună de carbohidrați complecși și conțin puține grăsimi. Astfel ne săturăm mai repede și se eliberează serotonină în corp. O porție de paste din grâu integral va elibera vitamina B și va crește nivelul de endorfine.


Sursă:
https://brightside.me/inspiration-health/9-foods-you-need-to-improve-your-mood-249110/